TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av kicki - 27 januari 2009 16:45

Jag är fri , fri ,fri...äntligen tog jag mod till mig och avregistrerade mitt konto på facebook!!!

faan vad skönt det känns ,inge mera jävla skit förfrågningar ,löjliga kommentarer eller fan clubbar att gå med i ha ha..

för vad är det för något egentligen?? va??

"bli fan till Ami" bla bla bla bla .. en massa bull shit alltå ,vad kan jag säga??


min älskling sa redan för längesen att han skulle gå ur men men ,så vitt jag vet är han då fortfarande kvar och ,jaa gör va han gör.

Stor i orden men  men ...

Näe attans vad fri jag känner mig , jag har aldrig varit en människa som velat att folk ska kunna ta del i vad jag gör eller hur jag mår eller vad som händer i mitt liv ,och vad är det jag skrivit på facebook?? jo precis det..


Helt sjuk..


Slutsats man blir sjuk av facebook ,svårare än så är det inte..


Tänk själv varför ska ytligt bekanta människor jag känner låtsas vara intresserade av vad jag gör eller hur fan jag mår??

Det skiter väll dom blanka fan i , jag vet då att jag skiter blanka fan i hur dom mår aller va i helvete nu dom kan tänkas göra...


Peace ...


Its my life........./ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards