TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av kicki - 29 januari 2009 11:26

Lomboloskolan brann ner till grunden igår!!!!

Hemskt.


Tänk hur många människors liv som berörs av denna tragedi..

Inte bara dom ca 250 eleverna och 40 anställda utan även andra runt i kring..

min barndomsskola ,känns jättekonstigt ..


Sen blev en ung kille knivmördad inatt av sin "kompis" ,varför är det ingen som vet just nu,men att dom hade varit på krogen å sen gått hem till någon å där blivit bråk står då klart..

Usch ,tänk där också hur många människors liv som berörs,deras föräldrar,syskon andra som vänner ja fy fan..


Och som om det inte var nog så inträffade en rejäl krock också igår utanför badhuset där föraren av ena bilen nu ligger på lassa med nackkrage


Snart är mina barn i den åldern.


Jag är rädd.....


This to shall pass / Kicki dii

Av kicki - 29 januari 2009 09:42

Hur kommer det sig att för vissa människor så är det alltid något fel på vad jag än gör??hur jag än gör och hur jävla bra jag än gör det??

Fick ett sms igår från mitt ex (varit slut i 10 år) ,han skrev å sa att en kompis till honom hade minsann läst min blogg (inte exet utan kompis) ;D

och läst upp det ordagrant för honom och att där stod det saker som gör mig till en dålig förälder och förebild som mamma om vår son skulle läsa bloggen !!

Jag fattar inget??

Gått igenom den å läst å inte hittat något som kan verka stötande mot mina barn överhuvudtaget, kan kanske vara att jag på en sida skrev att jakob är på semester med sin idiot till pappa,kanske det ;).

Hur som helst är det väl fan bättre om jag skriver det i bloggen än att ständigt gnälla på honom och kalla honom för olika saker framför vår son som han gör till jakob, eller???

Och jag har nog mina aningar vem som läst bloggen å snabbt som fan kännt sig tvungen att försöka imponera på exet genom att "skvallra" vad som står..

Är ju ganska kul att hans kompisar läser min blogg iaf.


Sen alla som vet hur jag hade det när jag var tillsammans med exet undrar nog varför jag inte har mer att säga om honom än jag gör pga hur ruttet han behandlade mig å barnen på den tiden...

Men jag försöker tänka på följande sätt,att han har blivit bättr nu och ställer upp för sin son på ett bra och vuxet sätt nu och jag är jätteglad att jakob har en fungerande relation med sin far och lämnar det där vid..

Sen vad JAG tycker och tänker håller jag inom mig för jakob ska inte behöva må dåligt av det ,han har redan lidit nog i sitt liv och behöver lugn och ro,som om exet nångång skulle fatta det..


Vi fick inte huset på Renstigen vilket är väldigt tråkigt!!!

Det blev alldeles för dyrt och man måste ha råd att leva också.

Micke å mina bonusbarn flyttar in till mig i mitten av mars tills det dyker

ett hus som vi vill ha..



kram / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards