TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av kicki - 15 januari 2009 18:33

Känner mig ganska stabil idag som jag inte riktigt har gjort den senaste tiden.

Mycket har ju så klart med ekonomin att göra

eller

nästan allt faktiskt.

Den har börjat reda upp sig nu lite i taget , har fått ett stort städjobb och har även sökt extra jobb på värdshuset i jukkas.


I svetsen gick jag ju vidare till tunnplåt idag och det gladde mig oerhört mycket ;D.


Fast nu oroar jag mig som jättemycket för huset ,det finns en som håller på budar hårt och det gör mig så orolig att Micke ger upp och skiter i det och säger att vi letar något annat.

Det hade gjort mig ledsen :(

Men som sagt i den här frågan har jag ingen kontroll och det gör mig ännu mera stressad .

Mycket tankar flyger omkring i mitt huvud just nu.

VILL leva med Micke snart och vill inte vara kvar på Arnes Motor till sommaren,har gjort mitt där.

Definitivt..


Hur , hur och åter hur ska jag stå ut med denna ovisshet till man får svar på om man får flytta dit eller inte??

 Skriv mera positivt till mig ,

DET gör mig sååå glad.


Kram / kicki dii

Av kicki - 15 januari 2009 09:23

Så satans bra!!!!!


Jag satt den..

På en dag och två timmar satt jag under/upp som en smäck!!


Hade jag gjort rätt vinklar igår hade jag satt det direkt..

Ricke ,Andreas Daniel , jenny och alla andra


VEM ÄR BÄST??

 Nu blir de plåt ,ja jävlar NU blir de plåt.

HE HE

Kicki dii

Av kicki - 15 januari 2009 08:38

här har jag kämpat med dessa jävla strängar åsså slår det mig IDAG att jag ändå hade fel jävla pissvinkel på mina strängjävlar.


inte konstigt att det inte fylls upp...


HA HA


nu vet jag


kärlek eller hat vilket som / Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards