TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av kicki - 14 januari 2009 12:28

USCH...


Är tillbaka på skolan idag, var borta igår eftersom jag hade sån förbannad värk natten innan och var uppe då ganska länge..

Min älskling masserade mig och försökte hjälpa mig på alla sätt och tillslut lyckades jag somna.

Klockan ringde dagen efter halv 6 men jag var totalt kroppsligt slut så jag somnade om rakt av för att vakna igen kl tolv först!!


Men utan värk.

Det börjar ta på kroppen mer och mer för varje gång jag drabbas av denna förbannade ledvärk , hela tiden trappas smärtan upp och det tar längre tid innan den försvinner.


Well well skit i det , som nån sa nån gång "det är samma huvuvd sommar som vinter då säger jag att det är samma kropp sommar som vinter..

Ingen aning om ni hängde med där eller inte och bryr mig inte heller


Är super stressad just nu i skolan .

Alla utom jag och Jasmine har gått över till plåt och hon är väll strax där.

Själv har jag just börjat med under upp och det är ganska svårt.


Man tror man har lagt en snygg svets men när man knackat skiten så ser strängarna för jävliga ut..

Why??

Vad gör jag för fel,fattar inte,tycker ju att jag håller den vinkel man ska genom alla dessa 6 strängar man ska lägga men ändå stämmer det as dåligt..

FUCK


Var igår och kollade huset igen.

tog med mina två barn och dom blev eld och lågor dom med..

Började också planera var datorn ska stå osv..

Fattar inte att andra ids vara där och kolla huset när vi ändå tänker köpa det he he..

Eller jag hoppas att vi gör det iaf.

Som det är nu med min skola å skit så blir det ju Micke som köper och sen när jag fått jobb så tar jag å lån och skriver mig på huset..

Fast vi ska redan nu skriva en punkt nånstans att om det skulle hända Micke nåt så ska jag bo  kvar där och sen när fått lån ta över huset..

Måste göra så ,vill ju att mina barn också ska få vara trygga ..


Nepp måste dra och svetsa vidare.


Håll tummarna nu för huset

och

För svetsen

alltid kärlek / Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards