TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av kicki - 18 januari 2009 15:48

Nu har jag laddat upp fotona på facebook iallafall, alltid roligt att se dagen efter .

 Ganska lugna foton å så..

Min älskade gubbe kom och hämtade fyllo tanten sin på natten ,han är så underbar min karl.

Igår har Micke fortsatt med att tapetsera sovrummet och han ska göra klart det idag .

jag har lovat att hjälpa honom måla i trappen för han tycker att det är såå tråkigt och jag gillar att måla.

sen har han bara kvar två dörrar och att sätta listena runt om och sen äre klart!!

han tycker nog att det är skönt som fan då han slitit med det ganska mycket,först jobba och när han varit ledig har ungarna varit hemma och sen repa så jag förstår om gubben är less nu..

Imorgon jobbar han eftermiddag och jag har förmiddag i svetsen som vanligt.

 Jag och Jasmine har bestämt att vi ska gå framåt tillsammans så ingen blir lämnad kvar så vi stöttar varann . snart är vi också och svetsar v-fog som resten av gänget.

nepp nu får det räcka ska dra till min guuube nu pussas lite och sen måla.

Får inte glömma att säga till honom hur inderbar han är..

Kram /kicki dii

Av kicki - 18 januari 2009 12:51

ja ha då har vi partat hos mig igår nästan hela klassen..

Och det var ju en upplevelse det i sig, vi hade jätte kulit å så ..

Vissa var ganska på kanelen redan när dom kom som Lars ha ha..

Han var packad och blev ännu mera packad hur det nu går till..

OCH sen har vi våran Zuhair ha ha...Han blev också rejält rund om fötterna så att säga...

Började med att spy i en påse i köket för att avavcera till toan och därifrån till min säng där han vilade upp sig en stund ha ha ..

Det gör absolut inget att man blir så på kanelen ,har ju en förmåga att själv bli det också allt för ofta.



Sen bara försvann alla ,vi skulle åka iväg och när jag kom ut hade alla bara dragit ,det tyckte jag var lite tråkigt.

Som tur var stigge och Tony kvar hos mig och vi tog en bulle till babylon.

trodde alla skulle vara där men det var dom inte heller, så jag dansade tydligen lite på bordet i vip avdelningen "enligt min boyfriend då,han sa att jag hade sagt det på natten "så då har jag väll dansat på bordet då,who cares??eller nå,knall var jag iallafall.


Stinker som fan i min stackars lägenhet blev så klart öl spill lite överallt

flaskor å skit å glas å kladd å blä å blä men det är snabbt städat..

Tror att det är första gången jag haft så många polare över att dricka hos mig och det kommer aldrig hända igen,hatar att tvingas städa dagen efter fast det gör väll alla .


Håll utkik på facebook mina vänner för snaaart kommer fotona he he


kram en inte bakis/ Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards