TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av kicki - 4 februari 2009 22:02

Åh vad man längtar efter sina barn när dom är borta....

Fast visst är det skönt oxå att vara ifrån varann emellanåt.


Färgade håret på honom mörkbrunt ikväll från blont och han passade mycket bättre i det ,gossen min.

Jakob frågade varför jag å hans pappa bråkar så mycket!!!

Jag bråkar inte med honom alls men han är väldigt irriterad på mig emellanåt för att sen vända å vara hur trevlig som helst.

Har försökt att säga till han att vi ska hålla sams för Jakobs skull å inte prata skit om varann framför honom att jakob blir ledsen, men sånt fattar inte mitt ex tyvärr.

Förstår inte varför han är på mig hela tiden heller, vi behöver ju inte ha med varann att göra mer än om det handlar om Jakob.


Ja ja vissa människor har inte förmågan att växa upp och se till någons annans bästa utom sig själva..

Total avsaknad av empati för andra människor..


Min storesyster har börjat på lernia igår å det är skitkul!!!

Nu kan vi äntligen börja känna varann lite bättre efter alla dessa år.

hon är så fin min syster och jag är jätte glad för henne.


Svetsen är jag nästan klar med nu,har bara en övning på pinne kvar sen är det annat som sagt.


 Marielle (vår lärare) gav beröm till mig idag och sa att jag verkilgen har hottat upp mig på sista tiden och gav mig en varm applåd.


DET kändes bra..


har varit och kollat på ett nytt hus idag och det var ju helt underbart.

mycket jobb men som vi kan fixa relativt snabbt,få se om vi ska ge bud,tänker kolla in lite andra hus oxå först..


Nepp nu är det min älskade som gäller igen, så god natt med er..


Natti natti / Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards