TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av kicki - 27 februari 2009 13:50

håller på att tömma min lägenhet på arnes nu i en makalös takt.

fan va jag har gjort det bra måste jag skryta om.

har kört alla grejer jag ska ha kvar till ett garage på lompis och saker/kläder jag behöver är hos min guuube.


rensat också REJÄLT ,ligger hur mycket möbler och gardiner och mattor och gud vet vad i en stor hög på gården.

för dom när jag hinner till tippen,det finns ju inge datum på att gården ska vara tom iaf.


känns bara underbart bra att äntligen bo med micke,känner ingen sorg överhuvudtaget att inte ha något "eget".


i o för sig måste vi ut från mickes kåk den 15 mars och har ingenstans att ta vägen,men hans gulliga föräldrar erbjöd sig att vi kunde vara där om inte annat tills det dyker upp något..


den här gången tänker vi inte stressa med något husköp bara för att ha nånstans att bo,då kan det bara bli fel.

så vi tänker ta det lugnt och när det perfekta huset dyker upp så slår vi till.


älsklingen jobbar em och jag har som sagt flyttdagar,men måste vänta nu på min klasskompis daniel som ska hjälpa mig bära dom sista grejerna..


har gett bort alla kartonger med barnkläder till en kvinna i gällivare och sattit ut på kiruna.cc att jag skänker bort även en massa bord o dylikt..


har jag eller har jag världens bästa pojkvän eller???


har tatuerat in hans namn på min ljumske i går  , skitnajs vart det he he.


hans ställe som han säger.


gjorde även klart runt min fula drake en massa blommor så nu ser man knappt vilket gammalt fult motiv det varit.


nej nu ska jag och släpa ner barnkläderna från vinden dom kommer snart och hämtar dom.


flyttbruttan / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards