TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av kicki - 24 februari 2009 19:45

............................

.................................

..................................

----------------------------


/ kicki dii

Av kicki - 24 februari 2009 13:54

Kärleken är tålmodig och god

kärleken är inte stridslysten,

inte skrytsam och inte uppblåst.

Den är inte utmanande ,inte självisk

den brusar inte upp,

den vill ingen något ont.

den finner inte glädje i orätten,

men gläds med sanningen.

Allt bär den ,allt tror den,

allt hoppas den ,allt uthärdar den.

Men nu består tro ,hopp och kärlek dessa tre,

och störst av dem är kärleken.


/ kicki dii


Av kicki - 24 februari 2009 11:12

vet inte varför rubriken blev så men visst är det underligt iaf??


Huset vi SKA köpa ,(vi fick det bestämt igår) har vissa fuktskador vi inte visste om som min älskling ska gå och titta på idag..

fan också att det aldrig bara kan glida på utan att alltid måste det vara något som stoppar upp glädjen (min).

så vi får se idag då om vi tänker gå vidare med att köpa den eller om vi får söka vidare....

så jävla less på det så fy faicken dårååå..

men nog löser det sig med huset på ..........,för när vi var och kollade där så kände vi då ingen oroande lukt eller såg nå fuktskqador,fast de är klart vi kollade inte speciellt efter sådana heller..


min MAG svetsning går utmärkt,har knappat in på kompisarna igen trots att jag varit sjuk.

känner mig som lite småstressad med allt då jag bara skaq vara i skolan ännu imorgon och sen ha flyttdagar torsdag och fredag.

men som vanligt när jag väl sätter den sidan till brukar det mesta hinna lösa sig ,så jag tror att jag hinner klart med maggen samt rörtråd så jag får börja ritningsläsning med några andra på måndag..


varför känner jag mig lite ledsen???

är det all stress ???


well well har fan inte tid att vara det!!

kram / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards