TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av kicki - 19 februari 2009 19:40

nu är jag här igen dårååå....

brist på annat kanske?

Tack Rosie för din kommentar !!!!skönt att höra av andra att det faktiskt ÄR min blogg och att jag skriver vad jag vill i den ..

Det är ju helt upp till var och en att läsa den eller att låta bli..

 Fast det gör mig glad att såna som klagar ändå läser den hihi..


Nu till annat...min stackars Jakob är arg på mamma igen ,inte på grund av några svordomar dock utan pga att vi gett bort dom illaluktande råttorna idag..

Gav dom till en gullig liten tjej i jakobs ålder som blev såå glad,och som sagt är vi tjejer mer vårdande av oss så jag tror att hon kommer sköta om dem mycket bättre än vad min son gjorde.


han tappade intresset ganska snabbt i vanlig ordning och datorn tog över hans intresse mera som alltid..


nepp ska ta och packa med lite grejs och åka till gubben och sova..


kramar till er som vill /kicki dii

Av kicki - 19 februari 2009 14:46

MÅSTE BARA FÅ SKRIVA ATT JAG ÄLSKAR DIG FAN SÅ MYCKET MIN UNDERBARA ALLTID GLADA UPPMUNTRANDE SEXIGA HÄRLIGA GULLIGA VETTIGA MOGNA HÄNDIGA MICKE JOHANSSON!!!!!


DU ÄR MITT ALLT


KÄRLEK / CHRISTEL

Av kicki - 19 februari 2009 14:27

glädjen är stor mellan syster och bror...

eller mellan bonusbröderna iallafall , några systrar till dom har vi inte och tänker inte skaffa heller......tror jag ;S

det är så skönt när alla ungar kommer bra överens,nya familjebildningar är ju alltid en utmaning för alla men som sagt vår nya konstellation fungerar utmärkt...(trots mitt omogna språk dårååå)

härligt förresten att veta att det faktiskt finns människor som fortfarande har tid att lägga sig i andras liv och ändå !! få tid över till annat.

själv så har man fullt upp med att hinna med det vanliga livet med skola,jobb fyra underbara ungar och en helt fantastisk blivande sambo så jag hade då inte ens orkat bry mig om andras språk i en blogg eller ÖVERHUVUDTAGET..

Men som sagt finns det såna människor och dom får vara precis som dom är ,kul att höra att det finns folk idag som aldrig svär eller säger ordet fitta osv som jag OCH alla jag känner gör.

Att jag även skriver det i min blogg beror väll snarast på att jag skriver som jag pratar!!!

Vilket som, jag är jag och du är du och ingen utom Gud har rätt att döma någon annan...Om det nu inte var Gud som kommenterade mitt inlägg tidigare fast haha det tror jag ju inte..


Appropå barn ...har blivit ganska eller ganska men lite småsugen på att bli gravid igen..

min sista graviditet kantades ju av elände elände och missbruk,så den var inte direkt så underbar som min första...fast det är gammalt och nästan glömt iallafall.

Micke min underbara kille tror jag är  helt underbar!! (han är fan underbar)

mot mig både under och efter graviditeten och alla kommande tid...


vill ha,vill inte ha fasicken vad svårt...


det blir som det blir...


kram alla bebissjuka/kicki dii

Av kicki - 19 februari 2009 11:20

ny dag nya möjligheter...

började bra idag med att fönstret på förar sidan som ramlade rakt ner!! men som tur är har man bra skolkamrater som ställer upp och fixar,

fick ta in bilen på lernia så nu är det klart!!



Annat då?? jo FAN varit magsjuk i flera dagar och alltså inte kunnat vara i skolan men som sagt är tillbaka nu och svetsar för fullt.


Längtar tills vi kan köra husvagnen till träsket och kan börja vara där på helgerna,skönt att ha nånstans att åka ibland. hoppas att dom hinner ploga där innan sportlovet så vi kommer iväg med ungarna som vi tänkt,annars får det bli slalom för hela slanten..


Fast det är roligt det med,om vädret är fint vill säga ,då kan man ta med fika också dit och göra det till en hel dag...


nu ska jag iväg och svetsa igen


ha det bra alla glada

fortsätt läsa min blogg trots mitt "omogna" språk  som jag fick en kommentar om,och jag tog ju skit  jävla helvetes mycket åt mig!!! Eller?

vi får väll se

kram / kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards