TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

tjo ho 2

Av kicki - 19 februari 2009 14:27

glädjen är stor mellan syster och bror...

eller mellan bonusbröderna iallafall , några systrar till dom har vi inte och tänker inte skaffa heller......tror jag ;S

det är så skönt när alla ungar kommer bra överens,nya familjebildningar är ju alltid en utmaning för alla men som sagt vår nya konstellation fungerar utmärkt...(trots mitt omogna språk dårååå)

härligt förresten att veta att det faktiskt finns människor som fortfarande har tid att lägga sig i andras liv och ändå !! få tid över till annat.

själv så har man fullt upp med att hinna med det vanliga livet med skola,jobb fyra underbara ungar och en helt fantastisk blivande sambo så jag hade då inte ens orkat bry mig om andras språk i en blogg eller ÖVERHUVUDTAGET..

Men som sagt finns det såna människor och dom får vara precis som dom är ,kul att höra att det finns folk idag som aldrig svär eller säger ordet fitta osv som jag OCH alla jag känner gör.

Att jag även skriver det i min blogg beror väll snarast på att jag skriver som jag pratar!!!

Vilket som, jag är jag och du är du och ingen utom Gud har rätt att döma någon annan...Om det nu inte var Gud som kommenterade mitt inlägg tidigare fast haha det tror jag ju inte..


Appropå barn ...har blivit ganska eller ganska men lite småsugen på att bli gravid igen..

min sista graviditet kantades ju av elände elände och missbruk,så den var inte direkt så underbar som min första...fast det är gammalt och nästan glömt iallafall.

Micke min underbara kille tror jag är  helt underbar!! (han är fan underbar)

mot mig både under och efter graviditeten och alla kommande tid...


vill ha,vill inte ha fasicken vad svårt...


det blir som det blir...


kram alla bebissjuka/kicki dii

 
 
Elinn

Elinn

20 februari 2009 17:00

Men du..Hellre ökänd än okänd!
Om dom stackarna vill ägna sin fritid åt att bli sura, arga, förbannade över vad och hur du skriver så är väl det ändå deras problem. Du lär ju knappast ta någon större skada av deras ootroligt fina, underbara kommentarer.
Bitterkärringar och surgubbar...det är inte lätt att leva ett tråkigt liv. :D

http://elinn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards