TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av kicki - 5 februari 2009 21:33

Äntligen efter tre hela långa månader är vi klara med att svetsa med pinne..

Så otroligt skönt att få svetsa på annat vis nu..

Kan bli sååå otroligt less när man tjatar på i all oändlighet i vilken grej som helst...


vet inte om jag skrivit om det men jag har haft ett stort städjobb som blöev klart ikväll,gubben som bor där plus all personal kommer nog att få en smärre chock när han kommer hem imorgon..

Tror att jag och min älskling har burit till hans förråd typ flera ton prydnadsgrejer känns det som,fast det kanske är smått överdrivet ha ha..


Tog en klasskompis oxå till hjälp som fick dammtorka allt för en ganska rejäl slant men det var det värt,är så less på dessa enorma jobb men det ger iallafall bra med pengar.


har faktiskt inte så mycket att skriva om idag så det tar slut här och nu..


söta drömmar / Kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards