TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av kicki - 7 februari 2009 21:04

Ja fy fan ,vilken stad vi bor i . det bästa som de bittra jävla fittorna har att snacka om, är illa om andra människor, då riktigt växer dom avskummen.

Nu snackas det ju mega mycket skit om stackars mamman till barnen som tände på skolan.

'Visst är det fruktansvärt det som hänt ,men det finns ALLTID en bakgrund till allt som sker och att anklaga föräldrarna är så jävla fegt!!!

Nu råkar det vara så att jag känner mamman och vet att hon är en helt vanlig tjej som inte skiter i sina barn, utan som oss flesta andra kämpar på..

läste i tidningen igår där hon skrev att flickan blivit mobbad i flera år utan att skolan egentligen gjort ett skit åt det.


Det är som vanligt då...


Eller??

Jag tror mig veta varför hon blev mobbad och det är en helt sinnessjuk anledning,men som sagt ,ungar kan vara hemska mot varann då dom inte vet hur mycket skada dom egentligen gör..


Ena flickan gick i min äldsta sons klass och har tydligen blivit mobbad där också,något jag tänker prata med min son om.

Är det så ,så fattar jag inte varför jag inte fått veta något,då hade jag tagit itu med det omgående.


Något jag inte tål är just mobbing.


Har tagit itu med sånt tidigare när det gällt egna barn ,och skrämt skiten av ungarna det gällde.

Att prata med föräldrarna löste inget så jag tog saken i egna händer ,D.


Nej stå på dig ,mamman, DU har inte gjort NÅGOT fel.

Skit i alla jävla kärringar som inte har ett eget liv så dom måste leva genom andra..


har själv blivit utsatt för en massa skitsnack genom hela mitt liv i stort sett,men jag har ALDRIG låtit dem vinna och knäcka mig,ALDRIG.

Det är inte fel på mig utan på dem som inget annat har att göra än att försöka trycka ned mig i skosulorna.

HA kärringsvin,ni kommer aldrig att lyckas, jag är så mycket bättre än ni nånsin kommer att bli.


Kan bli så arg på orättvisor där av mitt ganska omogna språk i detta inlägg,men tror att de flesta har förståelse för det..


Kanske den förresten som läser min blogg å rapporterar till mitt ex inte har förståelse ha ha ,intressant det där hm hm.

tror att jag vet vem det är oxå,kan inte vara så många eftersom han inte umgås med så många i kiruna .


Så de så, ja just DU ,känn dig träffad..vi känner ju å varann eller hur??

skvallerbytta ;)

ska kolla rosa pantern å sen sova ,upp å jobba imorgon i jukkas..


stå på dig mamman / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards