TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av kicki - 28 februari 2009 13:01

fasicken också att jag lovade jobba ikväll åt jenny på hennes bröllop.

visst behöver jag pengarna och visst är det säkert kul, men jag skulle vilja tillbringa denna enda kväll med gubben!!!


sen är jag trött och har ännu städ kvar att göra. hade ju alla blommor kvar och lite annat också så föruom dammsugningen är allt kvar att göra.


ja just i fan tv hade vi åxå glömt så den har jag burit själv till bilen också och sen in till micke.


ingen träning på hela veckan men att träningsbyxorna ändå blivit större kan man tacka flytten för...


tänkte åka till biggan å andreas nu och pussas lite mycke med min favorit kille malte..


puss puss / kicki dii

Av kicki - 28 februari 2009 10:21



jag har alltså varit ledig från skolan sen i onsdags  och haft möjligheten att få sova ut,men tror ni?? torsdag och fredag har vi vaknat redan kl 8!!! och idag när micke stuckit till jobbet redan 05.30 sov jag iallafall till tio i nio men ändå??jag som brukar dra på ända till elva .


kanske det är inre stress pga att jag har så satans fullt hela tiden.

ser inge tv ens mera på kvällarna.

enda jag gör är springer omkring och försöker fixa allt klart,hela tiden.

i och med att gubben jobbar kväll så får jag inte den hjälp jag skulle behövt.

har packat ner hela lägenheten själv och burit ner allt från vinden ensam!!


för mig med min skadade rygg är det inge bra,just nu knaprar jag en jävla massa värktabletter bara för att kunna röra på mig överhuvudtaget.

 har fått hjälp med att bära ut sakerna till släpet av både daniel ,elin och micke.så jag ska väll inte klaga.


nu är jag på väg till arnes för att städa ut samt skriva av elmätaren så jag inte betalar en krona mer än nödvändigt dit..


kommer att kännas konstigt när någon annan flyttar in till "min" gamla bostad..


men som sagt livet går vidare och jag med.

slut med allt bus för denna gumma denna livstid haha


förresten ,fan vilken duktig kille jag har.han har repat hela nedervåningen och nu senast börja sätta listerna på plats och som vanligt har han skitbra smak när det gäller färger,struktur och det helas intryck.


lite kvar i tvättstugan att lägga klinkers vid avloppet med det går fort nu när han har ledig vecka hela nästa vecka..


nepp på med kläderna och iväg ,så här blir inga barn gjorda iallafall.


städa tjoho / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards