TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av kicki - 25 februari 2009 16:57

kärlek är att vara två när problem uppstår.

kärlek är att leva för varandra,

kärlek är att ge mera än att ta,

kärlek är att bringa tro där misstro råder,

käelek är att trösta men oxå att bli tröstad,

kärlek är det viktigaste som existerar,

kärlek behöver alla för den är underbar.


se mig som jag är,

kan du inte det är jag inte här.


en modig fiende är bättre än en feg vän.


dagarna kommer och dagarna går,

det enda vi vet är att tiden består.

men det ska du veta att tid är som sand,

den rinner så lätt ur den varmaste hand.

så lev ditt liv väl och gör vad du vill,

för tiden står ju inte still.

och när du levt och gjort allt du ska,

då kan du gå vidare och ändå må bra.


även tystnaden talar


det är lättare att förlåta en fiende än en vän.


så länge man inte ger upp har man inte förlorat.


/ kicki dii

Av kicki - 25 februari 2009 13:41

blev ingen flytt till bävervägen,dumma oss hade inte läst besiktningspapprerna innan och där stod att det fanns hur mycket som helst att göra pga fuktskador!!


fan också.


sen är det jävligt onödigt för mig att bära mina grejer till micke då han ska vara ute från sitt hus den 15 mars så jag ska prata med arne om jag kan få bo kvar här månaden ut iaf..


aldrig ska nåt vara lätt


får väll köra med:


THIS TO SHALL PASS

/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards