TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av kicki - 22 februari 2009 18:00

kan ni tänka er , jag blir sambo denna vecka!!!

jag som levt ensam utan gubbe alltså i elva år så gott som..

men det kommer gå jättebra eftersom det är stor skillnad på skrot och kvalite he he..

och nu har jag alltså fått kvalite på gubbe!!!


känns så underbart härligt att flytta till honom och hans barn,vi blir en stoor familj på 6 st ,men vi trivs så bra tillsammans så det ska inte vara några större problem.

meningen var ju att dom skulle flytta till oss men efter noggrant övervägande slog det oss att vi får betydligt mycket större plats hos micke fram tills vi får tag på dröhuset vårt.


och kanske kanske har vi fått det också,vi får se hur det går imorgon därför säger jag ingenting om vilket det är osv då brukar det bara gå åt h-vete för oss.


har redan burit hit alla mina kläder och alla mina toalettsaker och de flesta av mina pjuck och de ni är en hm del haha..

jakobs kläder ska jag ta imorgon och jontes kläder ska jag fråga hans pappa om det går bra att flytta dit tills vidare ..


möblerna kör vi till ett garage och slänger det som är skräp ,vilket är ganska mycket .

ska höra om jag kan ta två flytt dagar torsdag och fredag då jag har ganska mycket ändå som ska ordnas å så.


nu ska jag gå vidare i livet och det känns underbart för jag har världens härligaste familj!!!


/kicki dii




KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards