TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 8 september 2010

Av kicki - 8 september 2010 10:27

sen så går det upp igen .

har börjat jobba igår igen å nu är jag på the place to be :hjampis

mitt favvoställe helt klart. jonte tycker visserligen inte om att mamma jobbar där han går men för tillfället är han som sagt i stockholm.

mycket strul med att beställa dom där förbannade delarna till traktorn ,vem ska betala å vem ska beställa å till vem ska det beställas grumf ibland blir man bara sååå irriterad på folk som bara tjorvar .





ska sätta in lite foton på andra husvagnen som vi hyr ut. intresserad ?? månad :3500 kr ,vecka : 1200 kr och per dygn 200 kr bara att ringa micke igen angående det åxå . skitbra skick är den i å fräsch som fan . en kabe smaragd nånting -88 . han har förresten tel :0703331927 min älskling.


för tillfället är jag både barnledig å gubbe ledig hela långa veckan . han jobbar em och har åkt till jobbet när jag kommmer från mitt , så vi ses inte så där typ : alls :(


nå ibland behöver man få vara själv åxå så det är egentligen inge problem ,har ju bil så ensam behöver jag ju inte va om ja inte vill de förståss.


back to work


kärlek i masser / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards