TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 9 september 2010

Av kicki - 9 september 2010 13:20

fick ju en ark för någon dag sedan som betalning på en skuld,stor som en herrgård är den .jättefin men den går inte att dra fram och tillbaka över isen direkt så då sålde vi den till mina älskade föräldrar som var ute efter just en sån .. nu gäller det bara att dom får en arkplats nånstans på träsket så att vi alla kan vara tillsammans till våren och fiska å köra skoter å mysa .

någon som har en till salu eller som vet någon som vill sälja sin plats?

då kan ni ringa mig eller micke så förmedlar jag nummret till pappa.


har varit just på det där "var tredje året äckliga som vi kvinnor utsätts för undersökningen " just det ,hos gynekologen och lämnat cellprover. blä  som man verkligen inte har lust att närvara vid. jag riktigt hatar och äcklas varje gång man ska dit och bresa för barnmorskan ,det gör väl alla kvinnor i å för sig ,men jag RIKTIGT hatar det ,vet varför åxå det är så ,blev utsatt för en grej av en manlig gynekolog när jag var i tjugoårsåldern och det har satt sina spår   det glömmer jag aldrig . killen som jag var med då var på väg att söka upp gubben och spöa upp han iallafall med ord men dumma jag stoppade honom.

skriver mera sen nu ska vi å städa matsalen


i ur å skur / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards