TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 26 september 2010

Av kicki - 26 september 2010 11:04

vaknat före djävulen själv imorse ,alltså hallå??

halv ÅTTA klev jag upp och satte på kaffe.


varför?


VILL ju sova till minst elva när de är helg ,vill vill vill!!

men ...


näää


inte de.

ja ja så uppe med tuppen i mitt tycke ,har sovit lite smådåligt som vanligt när det är helg.

vet att det beror på min tonåring ,kan inte hjälpa att jag har blivit värsta hönsmamman men det är jag nu.

jag som aldrig oroat mig i onödan ,oroar mig för allt .

nå iaf så gick vi å la oss vid tolv (gubben snarkade på i soffan sen elva)

läste till typ ett och smsade lite med jonte som befann sig på stan ,försökte få honom att komma hem men nää..

klockan tio över två väcks jag av mobben ,jonte som ringer pch berättar att en som jag känner (känt?) visat fingret åt han med en mordisk blick

varför??

nå då ber jag ju han komma hem igen iaf men inte..

småslumrar fram till 03:20 och smsar IGEN :snälla kooom hem!

-näe inte än

-men jag kan inte sova hjärtat .orolig!!

-sov du ,jag glider bil på stan å dom kör mig hem sen

-aja ,ok

somnade sen för det kändes iaf tryggt sen vanknade jag vid 6 tiden typ å gick till garaget för att kolla om de står ett par röda converse där å jippie !!de gjorde det.


pust  


tänkte åka med pappa å klara idag till abisko å grilla å så men jag känner inte riktigt för det. känner att hela dagen går till det då och jag å jakob måste plugga lite matte ,eller gaanska mycket nämnligen så det blir för mycket stress tyvärr å sen ska vi till atja å sven å käka köttsoppa åxå så nää de får va ...det går fler tåg å blåser gör det åxå jö.


nu ska jag käka frulle

/kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards