TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 20 september 2010

Av kicki - 20 september 2010 20:32

ju mera jag tänker på valets utgång.

jag förstår inte?förstår verkligen INTE hur dom som röstade fram alliansen tänkte??

var har dom varit dom sista fyra åren ??

ja visst ja, är ju bara stureplans lirare och typ lidingö snubbar och dom har väl knappast känt av försämringarna alliansen gjort..

nej då ,bara bett pappa om lite mera pengar så har nog allt ordnat sig för dem...

så förbannat förbannad


fan ,jag som hoppades att det skulle styras upp nu ,tillbaka till det vi en gång hade och hade på gång...


nå väl era snobbar : hoppas ni förlorar alla era pengar på börsen så ni måste in i bidragsapparaten ni med..


med icke önskan om välgång / kicki dii

Av kicki - 20 september 2010 08:28

SVENSKA FOLKET TILL ERAT VAL!

DUKTIGA NI ÄR!

SMART TÄNKT ELLER GLÖMDE NI TÄNKA NI SOM RÖSTADE ?


hoppet om ett rättvisare sverige försvann igår vid 22 när jag började inse att det går åt helvete...

ännu fyra år till har alliansen på sig att göra dem rikare rikare och oss fattiga fattigare...   


hade jag vetat om detta hade jag lagt min röst på sverige demokraterna istället för på dem röda,enligt min åsikt fattar dom mera än moderaterna iaf.

  


/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards