TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 12 september 2010

Av kicki - 12 september 2010 21:49

ja då for den iväd då ,arken alltså... pappa och klara var hit och hämtade den idag och körde den till stugan tills vidare iallafall.

  

så nu är den borta   

i lördags var jonte i repartagen och fick skruva mycket själv med traktorn. killen som hjälper honom låter jonte själv göra mycket och på det viset lär han sig samtidigt då hur man skruvar . blir större jobb med trktorn än vad vi trodde ,nu har dom skruvat lös alla delar som motorn sitter fast i för att dom måste upp med motorn för att kunna fixa allt som ska fixas ... men har man bra hjälp så löser sig det mesta och bra hjälp har MAMMA ordnat!!!!

      


jakob bar i behov av en större skolväska så vi drog iväg och köpte en ,den han ville ha var svin dyr så han fick lägga 300 kr på den själv och jag och hans pappa delade på resten ...men snygg är den också och sen om man tänker så här att den andra väskan hade han i ca 4 år och om den här håller lika länge så är det inte så dyrt egentligen  

  

satt och lekte med mobilen på jobbet å fixade till lite bilder och den här på mig å melle tyckte ja blev jätte fin faktiskt

  

ja ja iallafall melle vart jättefin ha ha ...


ibland hittar jag lite roliga saker på väggar å dylikt som ja fotar av

    

lite kul ändå ha ha


ledig imorgon igen å tänker passa på att njuta av dagen tillsammans med min älskling som åxå har ledig vecka nu ..var igår till elgiganten och fixde teve kanaler som jag har längtat så mycket efter och gissa vad de resulterade i ?? jo att jag fan inte vet vad jag ska titta på!! kan börja se något sen så blir de reklam å då flippar man mellan kanalerna å fastnar på något å vips så har man glömt bort att man låg å kollade ett annat program ,sen så blit de reklam där åxå så då börjar man om igen med å blippa bland kanalerna å fastnar på något annat å glömmer av sig igen och helt plötsligt är det dags att gå å lägga sig och man inser att man inte har kollat ett helt programm överhuvudtagen utan bitar av diverse program / filmer osv... nog var det kanske bättre ändå med endast 4 kanaler då såg man iallafall klart det man tittade på ....ja ni ser .nöjd blir man aldrig här i livet..


imorgon ska jag till min älskade bror å titta på deras lilla pojke ville ,ååå vad jag längtar å få se honom ,det blir pussa å krama å luuukta på lille ville som han ska heta..


   go natt alla / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards