TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 24 september 2010

Av kicki - 24 september 2010 13:07

lika bra att få det sagt: har sett att många googlar när dom ska in på min blogg och när man googlar kommer det även upp kickidii på youtube med en massa COD klipp och CS klipp och sånt ,sant sant att det är jag som tagit den sidan men däremot är det min älskade son JAKOB som förfogar över den ha ha .. så nu behöver ni linte fundera mera (!)på om jag flippat ur å börjat spela ha ha (liksom)'

men kolla gärna in hans klipp han är ganska duktig på det han gör

ALLTSÅ

YOUTUBE  skriv kickidii och tryck på SÖK så kan ni titta

mera sen ska berätta om ett smarto på intersport sen var där igår

nöt kram /kicki dii

Av kicki - 24 september 2010 07:46

jag VET att det är svårt att kommentera min blogg,men ett tips: för att se bokstäverna ,vinkla skärmen så du kollar som "uppifrån".har ingen aning varför det blivit så men de är som de är för att de blev som det vart  .

tänker inte blogga nu ville bara få det sagt ...

hejppa/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards