TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 25 september 2010

Av kicki - 25 september 2010 19:35


foton                                             


                 

   pappa var i nsd i torsdags..min fina pappa


undra just va som är så väldans intressant där under??kan inte för mitt liv förstå  

nu blev fotona lite smått blandade då de var STRESS STRESS att lägga upp dem.

förklaring: i huset finns FEM datorer  , min å gubbens har endast mobilt bredband ocg där tar det typ en evighet att ladda upp foton på ,sen har vi bara jakobs dator som min sticka för att ladda upp foton med funkar ,å han har ju liksom INGEEEN tid att låta mamma sitta där å tomskriva när HAN ska leka Dr datanörd med dom andra små barnen  så jag sitter nu på jontes dator å redigerar skiten för han fyller 16 idag å är nog ute å firar den dagen nu ikväll     men vad ska man göra ??funkar liksom inte längre att rulla boll med han på köksgolvet som förut  


well


kära svärföräldrarna kom iaf förbi med presenter och åt min JÄTTEGODA   tårta eller en av dem  

  jontes gammelfammo hämtade jag åxå hit  så hon fick kolla in huset å lämna present   en cake....     motortillbakasättningsmomentet     laget   en cake igen jö dårååå   melle å micke mös i soffan sent igår kväll typ vid elva medans gumman svettades i köket MAKING THOSE CAKES      älskade föräldrar ser ut så här     eating burger        ha ha den här är så skööön ,jonte på mekarns moppe "fniss"   treo ,alias jontes pappa ,hittar nåt intressant igen under bilen ,samt, my lover       

tony å maltis myser ,bröderna brothers del  fem eller nå ?


det var de , ja,jaja


skulle ju berätta om intersport biträdet kom jag på från i torsdags ...


så följande :åker med jeppson för att handla badbyxor ,kommer in å haffar ett butiksbiträde ,jesper är då elva år ,viktigt att veta ,å följande utspelar sig:


jag- tjena ,var har du badbraller??

butikstjejen - är det till dig eller pojken?


(redan där börjar hon fejla liksom,badbraller var det JU!!)


jag -till honom så klart

hon-är det till junior eller senior ??

jag - ??? ja alltså han är ju ELVA

hon-jaaa junior blir de väl då


HALLÅ ??

NÅN HEMMA??

KAFFERAST???        !

?

  ja jag vet inte men smart var hon då liksom inte  


 sen när man har klivit upp kvart över fyra på morron ,jobbat till kvart i tre ,hämtat jakob och jeppsson ,vet att man fortfarande har jultidningshämtnig kvar från bromsgatan ,handla en tröja till jeppe från kapp ahl ,storhandla på coop , efter det ,samt laga maten när man kommer hem ,så då kan jag säga att jag  inte har mycket till överst för människor som inte anmält sig till matchen innan ,fast dom ändå är där!!

hänger ni me?

nåväl så var det iaf.


kunde inte somna igår ,jonte var på stan å vi bor ju i tuolla så de blir svårt att slappna av å jag blir värsta hönsmamman,smsar ringer frågar : när kommer du hem? ska jag hämta ?? så där en gång i timmen efter kl tio typ.

så äntligen skriver han ett sms där de står exakt:

-kö kan du gnu hämta snart?

kee?

ursäkta vasadunu??

haha

fick ringa upp å då satt han å polarna på manuella å väntade på pizza kl ett på natten så jag kunde komma om tjugo minuter ca ca ca..

sen min utstyrsel var följande.blåvitt prickigt tant nattlinne ,mickes gamla kammobraller med målafärg på,hans fårjacka (tyP,vet inte va de är riktigt ,men ser ut som så dårå)mina röda foppisar ..jaja det var ju ingen som kunde se det ,men stil??de bryr jag mig inte så värst mycket om.


ja är jag liksom

inte så  brydd i alla lägen..


ska myspysa med gubben go ikväll ,har sagt till ungarna, att dom  bara får snacka i mickarna till klockan elva ikväll ,ids inte som igår lyssna halva natten på deras spelande å speltugg .lite lugn å ro tycker jag är bra efter en hård arbetsvecka..

ska kolla upp snart om de är nån sevärd film som går på teve men säkert är det bara en massa tävlingar och lekar som jag inte står ut med å se ..

har inte sagt att vi iallafall har fixat mera kanaler å se på,eller jo de kanske jag har ??

ha ha jag å komma ihåg ,vi går inte hand i hand alltid..


nå väl ,


sköt om er å varandra / kicki dii


/kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards