TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 19 september 2010

Av kicki - 19 september 2010 13:07

ja ha ,då har jag gjort mitt ,har precis varit och röstat och givetvis har jag röstat rätt .

fast om det går hem är tveksamt värre .

hur det nu kan vara möjligt så verkar de ta mig tusan blåsa åt höger ,TROTS att allt bara förstörs av alliansen . skitparti blä   


nåjo vi får se när vi vaknar imorgon vilka som har fått sprätta skumpa flaskan sin .


blev klar igårkväll med spotlightsen runt huset och det blev så suveränt snyggt, huset blev verkligen inramat ..kör förbi när det blivit mörtkt ute så ska ni få se nåt snyggt. försökte fota med mobilen men det blev inge bra .blixten räckte inte till antar jag ...


håller på bakar bröd igen tills ungarna kommer imorgon för dom gillar mina bröd ,fått receptet av min käre far ..


nepp ska kolla om degen jäst ..


later / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards