TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 22 september 2010

Av kicki - 22 september 2010 18:17

         jag jobbar   

         

efter vi sattit upp spotlightsen ,fick inte riktigt till det med mobilkameran ,blixten räcker som inte till

        

  

ha ha en bloms ba  

      

  

här fixar gubs  lamperna på plats


biggan och andreas kom förbi i fredags med en av mina favvograbs å jag passade på att få några foton på han för att visa micke  så han ger mig en BEJBIS!!!!!!

                

visst är han fin min maltis jööö  


thats all folks for now


från oss  

love is in the air / kicki dii


Av kicki - 22 september 2010 08:16

fika rasten på morgonen är så suveränt suverän,man har slitit ,svettats och magen knorrar ,allt är städat å klart och det luktar KAFFE från fikarummet...mmmm

skön stund samtidigt att sitta å reflektera lite över den senaste tidens händelser eller lyssna på damernas diskutioner ,vilket som....eller kanske bägge.

jag är ju kvinna å kan göra det mesta samtidigt  


mina reflektioner då ? vad handlar dem om ? jaa bland annat om valet och om hur regeringen ska försämra ytterligare ,reflektera om våra husvagnar som vi hyr ut ,speciellt om den ena då som skulle ha lämnats tillbaka i söndags   alltså man ba HALLÅ ?vart tog den vägen ha ha ,ja ja han skulle kanske hyra den längre så det är antagligen det han gjort  


sen om kläder ,speciellt kalsonger och strumpor!! vart fan tar dom vägen ??vi köper och köper ,sen helt plötsligt är dom så pass trasiga IGEN ,efter typ VÄLDIGT kort tid så dem måste slängas ,konstigt?? ja ja kvaliten idag är väll inte vad den varit heller? sen en intressant sak angående detta är att kalsonger och strumpor har en förmåga att BYTA färg efter en tids användning ? måste vara något nytt trix dom hittat på i klädbranschen   ,även t-shirtarna idag har samma unika förmåga ha ha..

som tur är ,TROTS, att vi bara har ett halvt barnbidrag till tre barn så har vi råd att köpa nytt ,det känns så där asskönt att veta att ungarna är hela och rena när dom skickas iväg nånstans..

så något dåligt samvete för det ,det behöver då inte vi ha   

vi sköter vår familj och trivs med varandra och som jag sagt tidigare ,så trivs vi alla bäst när vi är tillsammans ..ni skulle få vara en fluga på vår köksvägg när vi tex sitter och äter middag ,alla sex, vilka diskutioner det kan vara ha ha och jag och jakob då som alltid ska käbbla med varann he he ,men det är bara av kärlek de med ...roligt att höra barnens åsikter och prat när dom är i så olika åldrar ,det skiljer sig liiite he he ..

mitt älskade barn jonte fyller 16 år på lördag!kan inte fatta ? hur gick det till ? när växte han om mamma ? på längden då ,inte brädden..


på lördag alltså alla kära släktingar och vänner är ni välkomna förbi å äte cake å sånt som hör till ..


nu ska jag gå å lyssna på vad mina kära kolleger surrar om


  / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards