TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg under september 2010

Av kicki - 7 september 2010 20:54

den personen kan just ha lärt sig att tala och inte hunnit med så mycket mera än att ammat ,blivit pussad på ,tröstad och sjungen för   

vi andra ,vi som levt mera än typ två år vi vet att livet inte är det utan mera ett lopp över glödande kol   thats it for to day ,hopp å tjo hej 


från en   super trött / kicki dii

Av kicki - 3 september 2010 12:46

med traktorn .. hoppas jag .. då kommer en bekant och ska gå igenom den som är riktigt duktig på bilar ,så jag tror nog han kan fixa den,är så less att bara se den stå nu..


varit utan jobb sen i måndags och inte är det många knop jag gör då vill jag lova.

kör ungarna till skolan ,varit å tränat och sen nöti soffan ,visst har man väll tvättat å dammsugat å sånt skit men inte dessto mera driv är de i mig iallafall

när jag är ledig å de är höst ute..


marknad är det på stan hörde jag ,kanske man skulle ta å bege sig dit för å spana in vad dom har nu för tiden på såna ställen ,jätte längesen jag hedrade en marknad med min närvaro då jag inte är en sån som måste springa å visa upp mig varje chans som vissa människor gör ,bara för att synas..

äh ,barnsligt.

känner mig lite understimulerad för tillfället då blir det lite såna här "suriga" inlägg ...ber om ursäkt för det   


snart slutar ungarna så jag måste nog avsluta detta dravel å klä på mig något innan jag hämtar dem . jonte är inte i skolan idag för han har så ont i halsen och dom ska åka (hans pappa.angelica å chillan ) till stockholm på måndag på en minisemester för att kolla på ozzy ,lite småroligt hade det varit å göra det ,men vår tid kommer åxåx när vi kan dra iväg på sånt..


so long / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards